Prehrambeni savjeti za zdravlje i vitalnost PDF Ispis E-mail
Pijte dovoljno tečnosti i to barem dva litra dnevno.

Koristite minimalne količine soli u hrani, a umjesto iste hrani za okus možete dodati druge začine kao što su biber i začinske biljke.

Konzumiranje slatkog, kolača, keksa, krema, bombona itd. svedite na najmanju moguću mjeru ili potpuno izbacite.

Odreći se masne hrane, uključujući hamburgere, kobasice, masni sir, čips i slično.

Jesti više ribe, naročito bijele, odnosno plave kao što su tuna, losos, skuša i srdela.

Dnevno konzumirati svježe voće i povrće.

U prehranu uključiti hranu bogatu skrobom i vlaknima kao što su krompir, smeđa riža, integralna tjestenina i hljeb od integralnog brašna.

Hranu pripremati na roštilju, a izbjegavati prženje u ulju.

Povrće kuhati što kraće jer ono kuhanjem gubi mnogo vitamina, posebno B i C.

www.medicina.ba

Komentari (0)
Komentiraj
Vaši kontakt detalji:
Komentar:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
Security
Molim unesite anti-spam kod sa slike.