Hrana za skidanje kilograma PDF Ispis E-mail
Autor Redakcija   
Bez muke nema skidanja kilograma. Potrebno je mijenjanje životnih navika da bi se kilogrami počeli skidati. Treba jesti što više voća i povrća, jer u sebi sadrže malo kalorija, a brzo zasite.

Jabuka je tvrdo voće koje se treba dugo žvakati, te tako zasititi. Grejp pomaže pri bržem gubitku kilograma i veliki je pomagač u borbi protiv masnih naslaga, jer sadrži mnogo vlakana. Ako mu se ne dodaje šećer, grejp ima manje kalorija od naranče iste težine.

Jagoda možete pojesti koliko god hoćete da ne dobijete ni dekagram. Vrlo su zasitne, a možete ih koristiti umjesto nečeg slatkog kad vas uhvati želja za slatkišima. Jednako su dobre breskve i šljive.

Špinat je vrlo zasitan, ponajviše zato jer u sebi sadrži mnogo vode. Ako ga se najedemo ne ostavlja mnogo prostora za druge namirnice koje ne bismo smjeli konzumirati. On je zdrav jer je bogat željezom, te vitaminima A, B, C i E koji pomažu u procesu gubitka kilograma.

Više kalorija ćete izgubiti žvačući celer nego što ih on sadrži u sebi. Treba ga uvrstiti u jelovnik, jer u sebi sadrži dosta vitamina E i C. Odličan je za grickanje između obroka, kao zamjena za čips ili neke druge kalorične grickalice.

Mlijeko s manje masti dobro je jer pomaže jačanju metabolizma. Neka su istraživanja pokazala da žene i djevojke koje redovno konzumiraju mliječne proizvode brže skidaju kilograme od onih koje ih jedu rjeđe.

Ribe su dobar izbor kada smo gladni, a ne želimo se prejesti i osjećati se teško kao nakon pojedenog obroka koji sadrži meso. Pripremljene na lešo ili s malo maslinova ulja bit će vam ukusan zalogaj od kojeg se nećete udebljati.

www.medicina.ba

Komentari (0)
Komentiraj
Vaši kontakt detalji:
Komentar:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
Security
Molim unesite anti-spam kod sa slike.